Ośrodek Sportu i Rekreacji w Niemodlinie zaprasza do składania ofert
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Niemodlinie zaprasza do składania ofert w trybie zapytania o cenę o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.(poniżej 30.000 euro ) na :
Zabezpieczenie ratownicze na basenie odkrytym OSiR Niemodlin w sezonie letnim 2017.
1. Dane Zamawiającego:
Konto bankowe: Bank Spółdzielczy w Namysłowie Oddz. W Niemodlinie
Nr konta bankowego: 71 8890 0001 0008 7258 2000 0002
NIP: 9910482101 , REGON: 160384657
Dokładny adres do korespondencji:
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Niemodlinie ul. Reymonta 11 49-100 Niemodlin
Telefon – 77 4600124 lub 77 3070602 do korespondencji w sprawie zamówienia mail: osirniemodlin@wp.pl
Strona internetowa Zamawiającego: www.osir-niemodlin.pl
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
2.1 Przedmiot zamówienia obejmuje
Zabezpieczenie ratownicze na basenie odkrytym OSiR Niemodlin w sezonie letnim 2017.
2.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem oferty jest świadczenie usługi ratownictwa wodnego związane z
zapewnieniem bezpieczeństwa osób kąpiących się na basenie odkrytym OSiR Niemodlin w Lipnie
poprzez dyżury ratowników WOPR w okresie 10 czerwca – 31.sierpnia 2017, w godz.10.00 – 19.00. W dniach 10.06 – 25.06. Basen będzie czynny ( przy ładnej pogodzie ) tylko w soboty i niedziele, natomiast od 26.06. codziennie.
Obiekt składa się z 2 niecek basenowych :
1. Basen pływacki o wymiarach 100x40 m,
2. Basen rekreacyjny /kształt owalny/ - brodzik dla dzieci
Szczegółowy zakres obowiązków ratownika określa rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 6 maja
1997r. w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających,
kąpiących się i uprawiających sporty wodne / Dz.U. nr 57 poz. 358 z 1997r. z późniejszymi zmianami
Do podstawowych obowiązków ratowników należy:
a) stałe obserwowanie obszaru kąpieliska i niezwłocznie reagowanie na każdy sygnał wzywania
pomocy oraz podejmowanie akcji ratowniczej,
b) kontrola stanu urządzeń oraz sprzętu, które zapewniają bezpieczeństwo osób kąpiących się,
c) kontrola stref dla umiejących i nie umiejących pływać,
d) wywieszanie na maszcie odpowiedniego koloru flag informacyjnych,
e) sygnalizowanie, za pomocą urządzeń alarmowych, przekroczeń obowiązującego regulaminu (np.
granicy strefy dla umiejących pływać)
f) reagowanie na wszelkie wypadki naruszania regulaminu obowiązującego na terenie basenu
g) wpisywanie na tablicy informacyjnej temperatury wody, powietrza oraz innych aktualnych
informacji (np. dotyczących nagłych zmian warunków atmosferycznych),
h) codzienne kontrolowanie głębokości wody przed otwarciem kąpieliska, a w razie potrzeby -
przesunięcie miejsca kąpieli lub czasowe wyłączenie określonych obszarów kąpieliska z używalności,
i) oczyszczenie powierzchni i dna obszaru przeznaczonego do kąpieli z wszelkich przedmiotów
mogących spowodować skaleczenie lub inny nieszczęśliwy wypadek,
j) bieżące prowadzenie dziennika pracy.
2.3 Wyposażenie obiektu w sprzęt ratowniczy i medyczny zapewnia Zamawiający.
2.4 Proponowany sposób wykonania usługi: Proszę wziąć pod uwagę propozycję cenową w rozbiciu na dni pogody oraz niepogody oraz wykonywania usługi w dni powszednie w mniejszym zakresie godzinowym niż w weekendy. W pierwszym wypadku pełna usługa, w drugim gotowość – opłata minimalna. Istnieje możliwość przygotowania noclegów.
2.5 W ofercie cenowej proszę określić stawkę godzinową wykonania usługi ( w rozbiciu na funkcje np. ratownik starszy, młodszy) proponowaną przez oferenta- co będzie stanowiło podstawę dla porównania ofert !!! Określamy również cenę całej usługi.
2.6 Zaleca się, aby wykonawca zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie
dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia
umowy i wykonania zamówienia.
2.7 Zawartość dokumentów ofertowych
Zestaw materiałów ofertowych obejmuje:
2.7.1 Koncepcje wykonania usługi
2.7.2 Wzór oferty
2.7.3 Załącznik Nr1
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany w terminie :
10 czerwca - 31 sierpnia 2017
4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
4.1 O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
4.1.1 Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
c) dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia;
4.2 Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu:
4.2.1 W zakresie warunków wskazanych w punkcie 4.1.1 wymagane jest:
a) dysponowanie ratownikami, nie mniej niż 7( siedem) osób , posiadającymi wymagane uprawnienia, potwierdzone posiadaniem książeczki ratownika WOPR z aktualnymi wpisami, tj. posiadają stopień ratownika uprawniający do pełnienia obowiązków ratownika na pływalniach i kąpieliskach.
b) wykazanie się wykonywaniem podobnych usług w zakresie ratownictwa wodnego, poprzez udokumentowanie np. stosownych umów, wpisów do książeczek WOPR, zaświadczeń itd
c) wypełnieniem załącznika nr 1 wskazując w nim osoby z uprawnieniami, które będą wykonywały usługę
5. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Upoważnionym do bezpośredniego kontaktowania się i do udzielania wyjaśnień Wykonawcom jest
Dyrektor OSiR Pan Krzysztof Kubiak Tel.668855115
6. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
7. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERT
7.1 Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem
oferty, niezależnie od wyniku Postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie
odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i
złożeniem oferty. Oferenci zobowiązują się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego
tytułu względem Zamawiającego.
7.2 Dokumenty składające się na ofertę. Złożona przez wykonawcę oferta zawierać musi
następujące dokumenty:
a) Koncepcje wykonania usługi
b) Oferta sporządzona wg załączonego wzoru,
c) Formularz Nr 1
7.3 Ofertę należy umieścić w zapieczętowanym opakowaniu (np. koperta) oznaczonym napisem: „
Zabezpieczenie ratownicze na basenie odkrytym OSiR Niemodlin w sezonie letnim 2017
8. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
8.1 Ofertę należy złożyć w Ośrodku Sportu i Rekreacji w Niemodlinie, ul. Sportowa - Stadion,
49-100 Niemodlin w sekretariacie w godz. urzędowania tj. 8.00-15.00 do dnia 12.05.2017 r.
8.2 Oferty zostaną otwarte w Ośrodku Sportu i Rekreacji w Niemodlinie, ul. Reymonta 11
49-100 Niemodlin w dniu 15.05.2017
9. Wybór Oferenta
9.1 Cena oferty wskazana przez Wykonawcę w formularzu oferty jest ceną ryczałtową( def. określone art. 632 K.C.)musi być podana w PLN cyfrowo i słownie.
9.2 . Przy wyliczaniu ceny oferty należy uwzględnić polisę OC na czas wykonywania ewentualnej umowy.
9.3 Zamówienie zostanie przyznane Wykonawcy, który zaproponuje najniższą stawkę godzinową oraz najniższą cenę wykonania całej usługi i spełni oczekiwania zamawiającego.
10. FORMALNOŚCI, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE
OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
10.1 Po otwarciu ofert zamawiający zawiadomi pisemnie wybranego Wykonawcę w terminie do 5 dni, że jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
10.2 Zawiadomienie Wykonawcy o wyborze jego oferty będzie jednocześnie zaproszeniem do
zawarcia i podpisania przez niego umowy
10.3 Umowa będzie podpisana przez Zamawiającego i wybranego Wykonawcę do 7 dni po zawiadomieniu o wyborze Wykonawcy
Dyrektor OSiR
Krzysztof Kubiak
O F E R T A
Do …………………………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………….
(nazwa i adres zamawiającego)
Ofertę składa:
Nazwa wykonawcy (wykonawców) ………………………………………………..................................
……………………………………………………………………………………………….............................
(adres)
Odpowiadając na ogłoszenie o Zabezpieczenie ratownicze na basenie odkrytym OSiR Niemodlin w
sezonie letnim 2017 , zgodnie z wymaganiami:
1) Oferujemy wykonanie zamówienia za całkowitą cenę ryczałtową ( def.art 632 K.C.)
brutto:
………………………………………. PLN (słownie: …………………………………………………....
…………………………………………………………………………………………………….złotych).
Powyższa cena zawiera doliczony zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami podatek
VAT, który na datę złożenia oferty wynosi:
……23 %, tj. ……………………….. złotych
(słownie: …………………………………………………………………………………….... złotych).
2) Stawka godzinowa kształtuje się średnio na poziomie(brutto) ………………….złotych
(słownie ………………………………………………złotych W tym (stawka godzinowa w rozbicie na funkcje)
a)…………………………złotych(brutto)
b)…………………………złotych(brutto)
c)…………………………złotych(brutto)
3) Zobowiązujemy się, w przypadku wybrania naszej oferty, do
wykonania zamówienia w terminie 10 czerwca - 31 sierpnia 2017 r.
4) Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z otrzymanymi dokumentami
ofertowymi i w pełni je akceptujemy.
5) Składamy niniejszą ofertę we własnym imieniu/jako
…………………………………..………. .
6) W przypadku udzielenia nam zamówienia zobowiązujemy się do
zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
7) Oferta wraz z załącznikami została złożona na …………….. stronach.
8) Oświadczamy że posiadamy doświadczenie i wiedzę w wykonywaniu określonych w ofercie usług gdyż w poprzednich latach wykonywaliśmy podobne zamówienia:
a)………..
b)………..
c)…………
11) Oświadczamy że dysponujemy grupą co najmniej 7(siedmiu) osób posiadających uprawnienia do wykonania przedmiotowej usługi ( załącznik nr 1)
12) Korespondencję w sprawie przedmiotowego zamówienia proszę
kierować na adres:
osoba do kontaktu
……………………………………
……………………………………
……………………………………(podać adres)
tel.: ………………………………
faks: …………………………….
e-mail: …………………………
Nazwisko i imię: …………………………………………………………………………..
Upoważniony do podpisania niniejszej oferty w imieniu:
……………………………………………………………………………………………..
Miejscowość i data: ………………………………………
Niniejsza oferta obejmuje następujące oświadczenia, dokumenty i informacje
(dalej Załączniki):
Załączniki:
1) ………………………………………………………………………………………………………………
2) ………………………………………………………………………………………………………………
3) ………………………………………………………………………………………………………………
4) ………………………………………………………………………………………………………………
5) ………………………………………………………………………………………………………………
Załącznik Nr 1
WYKAZ OSÓB REALIZUJĄCYCH USŁUGĘ
LP
|
Imię i nazwisko Adres zamieszkania |
Data urodzenia |
Nr książeczki WOPR Stopień WOPR |
Podstawa dysponowania osobą |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Podpis …………………………………………………………….
/osoba lub osoby upoważnione do podpisywania w imieniu wykonawcy/
Data…………………………………………………………………
O Ś W I A D C Z E N I E
Działając w imieniu ……………………………………………………………………. i będąc należycie upoważnionym do jego reprezentowania oświadczam, że wskazane powyżej osoby posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia do wykonania usługi .
Podpis ……………………………………………..Data…………..
(osoba lub osoby upoważnione do podpisywania w imieniu wykonawcy)
Dokumenty do pobrania:
S P E C Y F I K A C J A BASEN 2017 - przetarg.docx (25,87KB)
O F E R T A basen 2017.docx (15,47KB)
Administrator Marcin Janik.
Data publikacji: 20-04-2017 09:23
Opublikował: Marcin Janik
Data modyfikacji: 20-04-2017 09:33
Modyfikował: Marcin Janik