Ogłoszenie Basen 2024
INFORMACJE WPROWADZAJĄCE
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Niemodlinie zaprasza do składania ofert w trybie zapytania o cenę o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.(poniżej 30.000 euro ) na :
Zabezpieczenie ratownicze na basenie odkrytym OSiR Niemodlin w sezonie letnim 2024.
1. Dane Zamawiającego:
Konto bankowe: Bank Spółdzielczy w Namysłowie Oddz. W Niemodlinie
Nr konta bankowego: 71 8890 0001 0008 7258 2000 0002
NIP: 9910482101 , REGON: 160384657
Dokładny adres do korespondencji:
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Niemodlinie ul. Reymonta 11 49-100 Niemodlin
Telefon – 77 3070602 do korespondencji w sprawie zamówienia mail: osirniemodlin@wp.pl
Strona internetowa Zamawiającego: www.osir-niemodlin.pl
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
2.1 Przedmiot zamówienia obejmuje
Zabezpieczenie ratownicze na basenie odkrytym OSiR Niemodlin w sezonie letnim 2024.
2.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem oferty jest świadczenie usługi ratownictwa wodnego związane z zapewnieniem bezpieczeństwa osób kąpiących się na basenie odkrytym OSiR Niemodlin ul. Daszyńskiego 8 poprzez dyżury ratowników WOPR w okresie 15 czerwca – 01.września 2024, w godz.10.00 – 19.00. W dniach 15-16.06 basen będzie czynny ( przy ładnej pogodzie ) tylko w sobotę i niedzielę, natomiast od 22.06. codziennie.
Obiekt składa się z 2 niecek basenowych :
1. Basen pływacki o wymiarach 100x40 m,
2. Basen rekreacyjny /kształt owalny/ - brodzik dla dzieci
Szczegółowy zakres obowiązków ratownika określa rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 6 maja
1997r. w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających,
kąpiących się i uprawiających sporty wodne / Dz.U. nr 57 poz. 358 z 1997r. oraz ustawa z dnia 18.08.2011 O bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych – Dz. U. 2011 Nr 208 Poz. 1240.
Do podstawowych obowiązków ratowników należy:
a) stałe obserwowanie obszaru kąpieliska i niezwłocznie reagowanie na każdy sygnał wzywania
pomocy oraz podejmowanie akcji ratowniczej,
b) kontrola stanu urządzeń oraz sprzętu, które zapewniają bezpieczeństwo osób kąpiących się,
c) kontrola stref dla umiejących i nie umiejących pływać,
d) wywieszanie na maszcie odpowiedniego koloru flag informacyjnych,
e) sygnalizowanie, za pomocą urządzeń alarmowych, przekroczeń obowiązującego regulaminu (np.
granicy strefy dla umiejących pływać)
f) reagowanie na wszelkie wypadki naruszania regulaminu obowiązującego na terenie basenu
g) wpisywanie na tablicy informacyjnej temperatury wody, powietrza oraz innych aktualnych
informacji (np. dotyczących nagłych zmian warunków atmosferycznych),
h) codzienne kontrolowanie głębokości wody przed otwarciem kąpieliska, a w razie potrzeby -
przesunięcie miejsca kąpieli lub czasowe wyłączenie określonych obszarów kąpieliska z używalności,
i) oczyszczenie powierzchni i dna obszaru przeznaczonego do kąpieli z wszelkich przedmiotów
mogących spowodować skaleczenie lub inny nieszczęśliwy wypadek,
j) bieżące prowadzenie dziennika pracy.
2.3 Wyposażenie obiektu w sprzęt ratowniczy zapewnia Zamawiający.
2.4 Proponowany sposób wykonania usługi: Proszę wziąć pod uwagę propozycję cenową, wykonywania usługi w dni powszednie w mniejszym zakresie osobowym niż w weekendy. Istnieje możliwość przygotowania noclegów.
2.5 W ofercie określamy cenę całej usługi.
2.6 Zaleca się, aby wykonawca zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
2.7 Zawartość dokumentów ofertowych
Zestaw materiałów ofertowych obejmuje:
2.7.1 Koncepcje wykonania usługi : opis pracy ratowników oraz opis działań dodatkowych
Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania w trakcie trwania umowy dodatkowych działań takich jak:
- Nauka i doskonalenie pływania dla dzieci i młodzieży we wszystkie wtorki i czwartki w godz. 10.00 – 11.00
- Pokazy ratownictwa wodnego
- Przeprowadzenie zawodów pływackich
- Szkolenie dzieci i młodzieży z zakresu wiedzy udzielenia pierwszej pomocy
- Współorganizacja zawodów pływackich
- Współorganizacja festynów na rozpoczęcie i zakończenie sezonu
2.7.2 Wzór oferty
2.7.3 Załącznik Nr1
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany w terminie :
15 czerwca - 01 września 2024
4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
4.1 O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
4.1.1 Spełniają warunki określone w art. 12 Ustawy, dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
c) dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia;
4.2 Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu:
4.2.1 W zakresie warunków wskazanych w punkcie 4.1.1 wymagane jest:
a) dysponowanie ratownikami, nie mniej niż 5 osób w weekendy i święta oraz 4 osoby w dni powszednie , posiadającymi wymagane uprawnienia, potwierdzone posiadaniem książeczki ratownika WOPR z aktualnymi wpisami, tj. posiadają stopień ratownika uprawniający do pełnienia obowiązków ratownika na pływalniach i kąpieliskach.
b) wykazanie się wykonywaniem podobnych usług w zakresie ratownictwa wodnego, poprzez udokumentowanie np. stosownych umów, wpisów do książeczek WOPR, zaświadczeń itd
c) wypełnieniem załącznika nr 1 wskazując w nim osoby z uprawnieniami, które będą wykonywały usługę
5. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Upoważnionym do bezpośredniego kontaktowania się i do udzielania wyjaśnień Wykonawcom jest
Dyrektor OSiR Pan Krzysztof Kubiak Tel.668855115
6. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
7. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERT
7.1 Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem
oferty, niezależnie od wyniku Postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie
odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i
złożeniem oferty. Oferenci zobowiązują się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego
tytułu względem Zamawiającego.
7.2 Dokumenty składające się na ofertę. Złożona przez wykonawcę oferta zawierać musi
następujące dokumenty:
a) Koncepcje wykonania usługi
b) Formularz Nr 1
7.3 Ofertę należy umieścić w zapieczętowanym opakowaniu (np. koperta) oznaczonym napisem: „
Zabezpieczenie ratownicze na basenie odkrytym OSiR Niemodlin w sezonie letnim 2024
8. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
8.1 Ofertę należy złożyć w Ośrodku Sportu i Rekreacji w Niemodlinie, ul. Sportowa 1 - Stadion,
49-100 Niemodlin w sekretariacie w godz. urzędowania tj. 8.00-15.00 do dnia 23.02.2024 r.
8.2 Oferty zostaną otwarte w Ośrodku Sportu i Rekreacji w Niemodlinie, ul. Sportowa 1
49-100 Niemodlin w dniu 26.02.2024
9. Wybór Oferenta
9.1 Cena oferty wskazana przez Wykonawcę w formularzu oferty jest ceną ryczałtową( def. określone art. 632 K.C.)musi być podana w PLN cyfrowo i słownie.
9.2 . Przy wyliczaniu ceny oferty należy uwzględnić polisę OC na czas wykonywania umowy.
9.3 Zamówienie zostanie przyznane Wykonawcy, który zaproponuje najniższą stawkę godzinową oraz najniższą cenę wykonania całej usługi i spełni oczekiwania zamawiającego.
10. FORMALNOŚCI, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE
OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
10.1 Po otwarciu ofert zamawiający zawiadomi pisemnie wybranego Wykonawcę w terminie do 5 dni, że jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
10.2 Zawiadomienie Wykonawcy o wyborze jego oferty będzie jednocześnie zaproszeniem do
zawarcia i podpisania przez niego umowy
10.3 Umowa będzie podpisana przez Zamawiającego i wybranego Wykonawcę do 7 dni po zawiadomieniu o wyborze Wykonawcy
Dyrektor OSiR
Krzysztof Kubiak
Załącznik Nr 1
WYKAZ OSÓB REALIZUJĄCYCH USŁUGĘ
LP
|
Imię i nazwisko Adres zamieszkania |
Data urodzenia |
Nr książeczki WOPR Stopień WOPR |
Podstawa dysponowania osobą |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Podpis …………………………………………………………….
/osoba lub osoby upoważnione do podpisywania w imieniu wykonawcy/
Data…………………………………………………………………
O Ś W I A D C Z E N I E
Działając w imieniu ……………………………………………………………………. i będąc należycie upoważnionym do jego reprezentowania oświadczam, że wskazane powyżej osoby posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia do wykonania usługi .
Podpis ……………………………………………..Data…………..
(osoba lub osoby upoważnione do podpisywania w imieniu wykonawcy)
OGŁOSZENIE O PRZETARGU
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Niemodlinie ul. Reymonta 11 49-100 Niemodlin
ogłasza przetarg na:
Wynajem lokalu użytkowego mieszczącego się w budynku gospodarczym na terenie
Basenu w Lipnie z przeznaczeniem na prowadzenie działalności
handlowo-gastronomicznej
I. WYNAJMUJĄCY
Ośrodek Sportu i Rekreacji
ul. Reymonta 11 49-100 Niemodlin
tel./668855115 ; 77 4600124
e-mail: biuro@osir-niemodlin.pl
II. PRZEDMIOT NAJMU
Przedmiotem najmu jest lokal użytkowy zlokalizowany w budynku
gospodarczym basenu odkrytego w Lipnie, składający się z:
- pomieszczenia pierwszego - konsumpcyjnego
- pomieszczenia drugiego – zaplecza kuchennego
III. OKRES NAJMU
Umowa najmu zostanie zawarta na czas funkcjonowania basenu w sezonie letnim 2024 z możliwością przedłużenia o kolejne dwa lata.
Przewidywany termin uruchomienia powinien być uzgodniony z wynajmującym
IV. WARUNKI NAJMU
WYMAGANIA FORMALNO - PRAWNE
1. Najemca przed rozpoczęciem działalności handlowo-gastronomicznej w lokalu uzyska
wszystkie niezbędne pozwolenia i badania:
a) Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny,
b) inne wymagane.
2. Odpowiednie dokumenty Najemca przedłoży Wynajmującemu przed dniem
rozpoczęcia działalności w lokalu.
3. Najemca w okresie najmu jest zobowiązany do prowadzenia niezbędnych prac
remontowych i konserwacji użytkowanych urządzeń, będących własnością
Wynajmującego.
4. Najemca zobowiązany jest wykonywać działalność handlowo-gastronomiczną
w sposób umożliwiający prowadzenie statutowej działalności Wynajmującego.
5. Najemcy nie wolno bez zgody Wynajmującego oddać lokalu w całości lub części
osobie trzeciej do bezpłatnego używania lub w podnajem.
6. Najemca nie może bez zgody Wynajmującego dokonać żadnych zmian adaptacyjnych
w lokalach objętych umową najmu.
7. Najemca zobowiązuje się do ponoszenia nakładów związanych z używaniem lokalu
w uzgodnieniu z Wynajmującym w szczególności: napraw urządzeń grzewczych
i elektrycznych (wyłączniki, zabezpieczenia el., gniazda), uzupełnienia oszklenia
drzwi i okien, naprawy lub wymiany uszkodzonych okuć, zamków, usuwania
niedrożności przewodów odpływowych od urządzeń sanitarnych.
8. Najemca zobowiązany jest dbać o czystość terenu wokół lokalu w związku
z prowadzoną przez siebie działalnością handlowo-gastronomiczną.
9. Najemca zobowiązuje się do utrzymania w należytej czystości kontenerów sanitarnych.
10. Najemca obowiązany jest do prawidłowego korzystania z podjazdów do budynku
w celu zaopatrzenia lokalu.
11. Najemca ponosi pełną odpowiedzialność za uszkodzenia powstałe w przedmiocie
najmu i w takim przypadku ma obowiązek przywrócenia stanu pierwotnego
wynajmowanych pomieszczeń nie później niż do 7 dni.
12. Po upływie terminu umowy najemca przekaże lokal wynajmującemu w stanie nie
pogorszonym.
13. W związku z wynajęciem przedmiotu najmu, Wynajmujący zobowiązuje się wobec
Najemcy do ustanowienia świadczeń dodatkowych:
a) udostępnienia energii elektrycznej,
b) udostępnienia dojazdu do przedmiotu najmu,
c) dostarczenia wody,
14. Rozliczenia za świadczenia dodatkowe dokonane będą w sposób następujący:
a) koszty pobieranej energii elektrycznej ponosi Najemca wg ustalonego ryczałtu,
b) opłaty za wodę płaci Najemca j.w.,
c) jeżeli rozliczenia na podstawie podliczników to koszt założenia podliczników leży po stronie Najemcy
d) wywóz śmieci i nieczystości na koszt najemcy ( podpisanie umowy )
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej.
Do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
1.Koncepcję prowadzenia działalności gastronomicznej i opis wykonanych ulepszeń oraz opis prowadzenia atrakcji podczas sezonu.
2. Proponowana kwota opłaty miesięcznej za wynajem lokalu na rzecz wynajmującego.
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej.
3. Wykaz wykonywanych usług o podobnym charakterze w ciągu ostatnich 3 lat.
Oferty należy umieścić w kopercie, która będzie zaadresowana na Wynajmującego na adres:
Ośrodek Sportu i Rekreacji 49-100 Niemodlin ul. Sportowa 1
i oznaczonej hasłem:
Wynajem lokalu użytkowego mieszczącego się w budynku gospodarczym na terenie
Basenu w Lipnie z przeznaczeniem na prowadzenie działalności
handlowo-gastronomicznej w sezonie letnim 2024
Najemca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem,
że Wynajmujący otrzyma pisemne powiadomienie przed upływem terminu do składania ofert.
Powiadomienie musi być złożone według takich samych zasad jak składana oferta
z dopiskiem „zmiana” lub „wycofanie”.
Do kontaktów z oferentami uprawniony jest dyrektor OSiR
Krzysztof Kubiak Tel. 668855115 w godz. 8.00 – 15.00
Wizja obiektu może być przeprowadzona w terminie wcześniej uzgodnionym
z Wynajmującym.
VI. INFORMACJE DOTYCZĄCE MIEJSCA, TERMINU SKŁADANIA, OTWARCIA
OFERT ORAZ TERMINU ZWIĄZANIA OFERTĄ
Termin składania ofert upływa dnia 10.02.2024 r. o godzinie 12:00. Otwarcie ofert nastąpi
w dniu 12.02.2024. o godz. 11.00 w Ośrodek Sportu i Rekreacji Niemodlin ul. Sportowa 1
Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania.
VII. WYBÓR OFERTY
1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest zaproponowana cena czynszu brutto
miesięcznie. Wynajmujący podpisze umowę na najem pomieszczeń z oferentem, który
spełni wymagania Wynajmującego oraz zaproponuje najwyższą cenę czynszu.
2. Wynajmujący zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny
Dyrektor OSiR mgr Krzysztof Kubiak
Data publikacji: 12-02-2024 12:30
Opublikował: Marcin Janik
Data modyfikacji: 29-02-2024 08:51
Modyfikował: Marcin Janik